lördag 31 mars 2012

Bio!

Fortfarande förkyld :( men har iaf pluggat lite med Vanessa idag och sen ikväll va ja å Carro på bio :) vi såg kvarteret skatan reser till Laholm. Helt okej film, men skulle nog inte se den igen.. Kan dock va att de blev rätt förstört när de satt massa 50+ tanter (no offense mamma, du är ingen tant) och gapskrattade hela tiden när de inte ens va kul. Jag menar, vem sitter och verkligen GAPskrattar på en bio? Och hon bredvid mig satt och smsade me.. De e ju inte alls irriterande.. De skäller på dagens ungdom, men jag tycker fan att ungdomar brukar bete sig bättre än de gjorde idag..

Jaja, annars ikväll har jag bara pluggat och varit tråkig men känner ute för att göra så mycket när både ögon och näsa rinner värre än niagarafallet..
Så nu ska ja lägga mig och läsa lite innan ja ska sova..

En bild på mig å Carro innan bion :) vart riktigt underbart väder idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar