onsdag 5 december 2012

Snöööö!!!

Åh va ja älskar denna snö! När ja va ute och röka nyss så satt ja bara och njöt och såg flingorna falla.. Stora flingor och det va helt tyst! Så underbart!!!! Vill inget hellre än ha jul nu! Fast ändå inte för hade det vart jul nu hade den ju snart varit över.. Hoppas bara snön får ligga kvar nu, i alla fall till efter nyår! Då blir jag glad :)

Idag har jag i alla fall vart i skolan och skrivit omtenta på 7 timmar.. Det jobbigaste var nog dock att de sju timmarna tok så jävla fort och att jag hade behövt mer tid!! Men nu är det i alla fall gjort så bara att hålla tummarna för att jag klarat det!
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få lite sömn, det är bara att börja ladda om inför nästa tenta nu.. Shit, gör inte mkt annat nu för tiden än pluggar känns de som.. Ännu en anledning till att jag längtar till jul, att få vara lite ledig, ska blir underbart!

Menmen, den tiden kommer! Det som står på schemat nu - SOVA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar