måndag 17 december 2012

en dag till tentan :S

fy fan säger jag bara! har suttit med datan i knät i stort sett hela dagen och försökt plugga inför tentan.. men känner mig inte direkt något klokare.. funderar på att lägga ner det nu iaf och så får det gå som det går.. vet inte om jag kanske rör till saker mer om jag fortsätter här, börjar bli lagom trött nu och orkar inte riktigt läsa eller leta efter rätt paragrafer och bla bla bla..

började i alla fall dagen med ett pass på gymet, jävligt skönt! :) sen efter det har jag väl i stort sett bara pluggat.. eller försökt i alla fall.. men när man sitter vid datan och pluggar finns det ju så mycket roligare saker att titta runt på :P så väldigt lätt att komma ifrån det man egentligen ska göra..

ne, nu ska jag nog faktiskt lägga ifrån mig datan och bara chilla resten av kvällen, gäller att försöka komma i säng i hyfsat bra tid me så jag inte är alltför trött imorgon :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar