lördag 14 juli 2012

Jag lever :p

Usch va ja har vart dålig på att blogga i sommar.. Men de e fullt upp med jobb, träffa vänner och familj.. Är för tillfället uppe i Tidaholm och jobbar på hemvården i Hjo, vilket är riktigt kul :) trodde inte ja skulle trivas med att jobba inom vården men jodå :p haha.. Har en vecka kvar här innan bag Åker tillbaka till mitt älskade Helsingborg och mina underbara vänner där nere :) då blir det även lite jobb på lagret, vet inte hur mycket det blir än men det mörker vi :)

Åkte upp till Tidaholm typ en vecka eller nått efter skolavslutningen och sen fick ja jobbet i Hjo så va nere en snabbis i Hbg för att hämta lite mer packning :p sen har de vart jobb, va nere en sväng igen över midsommar och firade Johanna som fyllde 20 :)
Efter det väntade en vecka som funktionär på peace & love :) de va otroligt kul men jobbade ca 72 timmar på fem dagar :p fick dock ledigt för att se de band jag ville :)

Efter sista dagen på p&l så körde vi hem på natten, kom hem till thlm, sov ca 4 timmar och sen va de dags för jobb!
Helgen därpå fyllde pappa 50 så det blev partaj för honom :) träffade då även mina fastrar som var nere och hälsade på :) väldigt kul!

Så det är ungefär så min sommar sett ut än så länge ;) hade bara tänkt slänga upp ett inlägg om att ja lever, men nu vet ni va jag gjort me ;) haha..

Ska försöka uppdatera lite bättre men med tanke på att jag jobbar så gott som hela tiden så lovar jag inget ;)

Take care! Puss

1 kommentar: