söndag 3 juni 2012

Tidaholm

Nu ligger jag här hemma hos mamma. Kom upp till thlm igår men de vart full rulle så gott som hela tiden.. Blev lite vin och sen utgång igår och idag va de till att slappa på förmiddagen, sen hälsa på lite släktingar :) nu ikväll har ja mest suttit å rökat å tjötat me Anela :) mkt trevligt!

Måste säga att de känns skönt att vara hemma samtidigt som det stundtals även är väldigt jobbigt. Rädslan av att springa på en viss person går inte att komma undan, samtidigt som jag vill träffa denne.. (rädsla kanske är fel ord, men hittar inget bättre).. Det finns så mycket minnen här som ja blir påmind om i stort sett hela tiden, vilket inte gör det lättare direkt.. Menmen, finns ju inget att göra.. Och det är väl egentligen det som är det jobbiga i det hela..

Men det känns ändå väldigt bra och är så kul att träffa alla :) både familj och vänner som jag självklart saknat!

Men nu ska jag ta och försöka sova.. Mycket tankar som far runt just nu, men de har de ju vart hela veckan så.. Börjar väl nästan vänja mig ;) om man nu någonsin gör de..

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar