fredag 1 juli 2011

I know I suck

ja, jag vet att jag suger på att blogga.. men de senaste dagarna har jag legat totaldäckad i soffan pga förkylning.. inte kul alls, men nu känns de som att de äntligen börjar släppa *peppar peppar*.. inte alls kul att ligga inne nu när de varit 30 grader och strålande sol, men vad ska man göra.. igår va ja dock i skövde en sväng me snyggingen margite och hittade lite fint :) sen va ja även på kalas, kanske tog ut mig lite för mkt igår för idag har ja varit helt död.. men lyckades ändå pallra mig till jobbet trots rinnande näsa och en kråka i halsen..

imorrn blir de nog samma visa som idag me en lugn dag och jobb på kvällen.. vågar inte vara i solen nu när ja inte är pigg.. vad som händer till helgen återstår att se.. är faktiskt ledig så :)

men nu ska jag nog försöka sova här.. eller stänga av datan iaf ;) haha.. har kikat lite på resor nu, men får se hur de blir :) måste kolla med mina kära vänner som är iväg först ;) hihi..

Ne, natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar