fredag 3 juni 2011

dåligt igen

nu har jag varit dålig på att blogga igen, jag vet.. men har tillbringar några dagar uppe i stockholm hos världens bästa zandra.. vi har festat, myst och åkt kryssning ;) kommer närmare uppdatering om de senare när jag fått bilderna :P

igår kom jag iaf tillbaka hem till tidaholm.. och vid kl elva typ bestämde ja å jennie oss för att gå ut ;) and so we did.. åkte snabbt förbi statoil och köpte lite slödryck, åkte in till skövde, han knappt mer än komma in på bogrens innan vi blev bjudna på shot och sen dansade vi loss.. va en kort men mkt bra kväll :) och idag mår jag prima :)
vaknade typ vid halv tolv ;) haha.. va så jävla skönt att sova i min egen säng efter att ha sovit på luftmadrass i ett antal nätter..

idag har ja än så länge träffat emma å anela en snabbis.. kommer sakna allas våran grinch nu när hon åker till magaluff över sommaren för att gå bartenderutbildning.. kommer bli the time of her life, men kommer iaf sakna henne grymt mkt..

men nu ska jag sätta mig på balkongen och ta en cigg sen får vi se vad dagen har att erbjuda ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar